Prekių pristatymas


  • Siuntimas ir pristatymas


    1. Pirkėjas, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą
    2. Prekes pristato Pardavėjas arba Pardavėjo įgaliota logistikos įmonė visoje Lietuvos teritorijoje.
    3. Prekės pristatomos Pirkėjo nurodytu adresu per užsakyme nurodyta laiką nuo apmokėjimo už prekes, išskyrus tuos atvejus kai prekės nėra Pardavėjo sandėlyje, arba pirkėjas pateikia netikslią informaciją.
    4. Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių, aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pristatymo klausimus.
    5. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
    6. Jei siuntą priims ne pats Pirkėjas, Pirkėjas privalo pildydamas užsakymo informaciją, papildomos informacijos laukelyje, nurodyti siuntą priimsiančio asmens Vardą Pavardę, telefono numerį ar kitą informaciją reikalingą prekės pristatymui.
    7. Prekių pristatymo (transportavimo) mokestis priklauso nuo prekių svorio bei pristatymo adreso ir yra pateikiamas Pirkėjui išankstinėje sąskaitoje suformavus užsakymą.
    8. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.
    9. Pirkėjas įsipareigoja nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama pažeistoje, sulamdytoje arba kitu būdu suniokotoje pakuotėje, taip pat tais atvejais, kai siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas tokių prekių kiekis, nepilnas prekių komplektas, netinkamo dydžio, matmenų prekės ir pan.
    10. Pristačius prekes Klientui pažeistoje pakuotėje, Klientas privalo pateikiamame siuntos pristatymo patvirtinime nurodyti (parašyti pastabas) arba dalyvaujant kurjeriui surašyti atskirą aktą dėl tokių trūkumų. Visais kitais atvejais Pardavėjas nėra atsakingas dėl Prekių pažeidimų.

     

    Prekių pristatymo terminai


    Pristatymo laikas (darbo dienomis) Sąlyga
    1-2 kai visas užsakytas prekes turime pasirinkto miesto sandėlyje, jas galėsite atvykti atsiimti tą pačią dieną, kai tik gausite užsakymą patvirtinantį laišką;
    2-5 kai visas užsakytas prekes turime tame pačiame sandėlyje ir reikalingas pristatymas;
    2-20 kai prekės yra tiekėjo sandėlyje ir reikalingas pristatymas.

    Visais atvejais, apie užsakymo atsiėmimo/pristatymo terminus būsite informuoti el. paštu arba telefonu.
    Pristatymo kainos


    Pristatymo būdas                                                                      Sąlygos                               Kaina
    Atsiėmimas vietoje                                     Patys galite atsiimti Pardavėjo sandėlyje.            0 €

    DPD paštomatas                                        Didžiausi matmenys 36 x 43 x 61 cm
                                                                                                    Iki 25 kg svorio                      6,50 €
    OMNIVA paštomatas                                  Didžiausi matmenys 38 x 39 x 64 cm
                                                                                                    Iki 25 kg svorio                        4,70 €

    LP EXPRESS paštomatas                         Didžiausi matmenys 61 x 35 x 74,5 cm
                                                                                                    Iki 30 kg svorio                        7,40 €
    Kurjeris                                                       Pristatymo kaina priklauso nuo kurjerių tarnybos, pristatymo teritorijos ir krovinio svorio          nuo  6,00 €  (papildomai taikomas 2,5€ aptarnavimo mokestis)

    Užsakomasis Pervežimas                          Pristatymo kaina priklauso nuo pristatymo vietos, krovinio svorio, gabaritų.          nuo 60,00 €  (papildomai taikomas 2,5€ aptarnavimo mokestis)

    * Galutinė pristatymo kaina gali skirtis nestandartinių (didelių) gabaritų prekėms, kai pristatymo vieta nėra vienoje iš toliau išvardintų vietovių: Vilniaus m., Vilniaus raj., Kauno m., Kauno raj. Apie skirtingą pristatymo kainą bei reikalingą pristatymo priemokos dydį informuojame el. paštu arba telefonu po užsakymo pateikimo ir krovinio transportavimo sąlygų įvertinimo.

    Užsakant didesnį kiekį ar į tolimesnę nuo sandėlio teritoriją, galite visada atsiųsti užklausą el. paštu info@rufax.lt arba susisiekti nurodytais padalinio kontaktais ir vadybininkas pagal Jūsų užsakymą atsakys kiek tiksliai kainuos pristatymas.

    Prekių pristatymo būdai

     

    Jei prekės užsakymo lange negalite pasirinkti norimo pristatymo būdo, parašykite mums. Jei reikės už Jus supildysime užsakymą, ar atsiųsime išankstinę sąskaitą apmokėjimui.

    1. Nemokamas atsiėmimas mūsų parduotuvėse:

    Pateikę užsakymą internetu, prekes atsiimkite parduotuvėje Joninių g.17, Domeikava, Kauno rajonas. Darbo laikas I-V 08:00-16:30 val. tą pačią dieną (jei yra rodomas reikiamas likutis).


    2. DPD paštomatas

    Siuntą atvykite pasiimti TIK gavus SMS pranešimą, apie siuntų terminale paliktą jūsų siuntą. Siuntų terminale – palieskite ekraną, spauskite „Atsiimti siuntą“, suveskite PIN kodą, kurį gavote SMS žinute. Atsidarys skyrelis su Jūsų siunta. Pasiimkite siuntą ir uždarykite dureles. Pasirinkite ekrane ar norite spausdinti kvitą. Daugiau informacijos apie pristatymą www.dpd.lt

    3. Omniva paštomatas

    Siuntą atvykite pasiimti TIK gavus SMS pranešimą, apie siuntų terminale paliktą jūsų siuntą. Siuntų terminale – palieskite ekraną, spauskite „Atsiimti siuntą“, suveskite PIN kodą, kurį gavote SMS žinute. Atsidarys skyrelis su Jūsų siunta. Pasiimkite siuntą ir uždarykite dureles. Pasirinkite ekrane ar norite spausdinti kvitą. Daugiau informacijos apie pristatymą www.omniva.lt

    4. LP Express paštomatas
    Siuntą atvykite pasiimti TIK gavus SMS pranešimą, apie siuntų terminale paliktą jūsų siuntą. Siuntų terminale – palieskite ekraną, spauskite „Atsiimti siuntą“, suveskite PIN kodą, kurį gavote SMS žinute. Atsidarys skyrelis su Jūsų siunta. Pasiimkite siuntą ir uždarykite dureles. Pasirinkite ekrane ar norite spausdinti kvitą. Daugiau informacijos apie pristatymą www.lpexpress.lt

    5. Kurjeris
    Gavėjus informuosime vakarą prieš pristatymą ir pristatymo rytą el. paštu, SMS žinute ar kitais būdais.
    Priklausomai nuo to kokia kurjerių tarnyba vykdo pristatymą (DPD, VENIPAK) gavėjas yra informuojamas apie prekės pristatymą pagal pervežimą vykdančio kurjerio reikalavimus.
    DPD kurjeris: Gavėjas prieš pristatymą gauna 4 skaitmenų PIN kodą (SMS žinute arba į Viber programėlę, jeigu ja naudojasi). Atvykus kurjeriui, siuntos gavėjas nurodo PIN kodą. Kurjeris įveda PIN kodą skeneryje ir, jeigu kodas teisingas, palieką .

    Jei gavėjas dėl kažkokių priežasčių siuntos pristatymo metu negali nurodyti PIN kodo, gavėjo parašas, keičiamas vienu iš toliau nurodytų būdų:

    1. Gavėjas parodo galiojantį savo asmens dokumentą per atstumą, o kurjeris savo skeneryje įveda 5 paskutinius dokumento numerio skaitmenis (ne asmens kodą). Tinkami dokumentai: pasas, ID kortelė, vairuotojo pažymėjimas, leidimas gyventi Lietuvoje.
    2. Gavėjui atsisakius vykdyti aukščiau nurodytus veiksmus, kurjeris neįteikia siuntos. Siunta grąžinama siuntėjui.
    VENIPAK kurjeris: Gavėjas informuojamas prieš pristatymą ir pristatymo rytą el. paštu, SMS žinute ar kitais būdais.

    6. Užsakomuoju pervežimu

    Šios užsakymo paslaugos kaina derinama su Pirkėju individualiai, esant nestandartiniam, negabaritiniam ar sunkiam kroviniui, kai jo negalima pristatyti kitais anksčiau išvardintais būdais.

    Iškrovimo paslauga pristačius krovinį neteikiama. Atvežtų prekių iškrovimu rūpinasi klientas. Iškrovimo laikas 30 min. Jeigu klientas užtrunka ilgiau, tai apmokestinama papildomai 20 eurų už papildomą valandą. Jeigu užsakyme pateiktas neteisingas adresas, papildomas mokestis už adreso pakeitimą 20 eurų + PVM. Prekės pristatomos darbo dienomis 8:00-17:00 val. iki kliento kiemo ar statybinės aikštelės, o jei privažiavimo nėra ar jis netinkamas - iki artimiausios vietos. Apie konkretaus užsakymo planuojamą pristatymo dieną bei laiko intervalą informuojame el. paštu ir /aba telefonu. Pristatymo dieną prieš atvažiuodamas su Jumis susisieks vairuotojas / kurjeris.

    Pristatymo sąlygos peržiūrėtos 2025.04.03.